piątek, 3 kwietnia 2015

Ważna informacja!

Chciałam poinformować, że na jakiś czas robię sobie przerwę! Muszę nabrać sił, chęci i weny na to opowiadanie. Nie, nie zawieszam bloga. Po prostu rozdział się opóźni i trzeba będzie na niego dłużej poczekać. Cały czas mam sprzeczne uczucia. Nie chcę zawieszać bloga, bo się bardzo zżyłam z tą historią, ale pisanie go coraz bardziej mnie męczy. Mam nadzieję, że po małej przerwie (która postaram się aby trwała krótko), powrócę z nowymi chęciami i podwójną dawką weny! :) 
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie bardzo źli czy zawiedzeni... Przepraszam, ale postarajcie się mnie zrozumieć... 
A więc. Do następnego! 
Kocham Was! ♥

14 komentarzy:

  1. JESTEM Z CIEBIE TAKA DUMNA!!!!

    I cholernie szczęśliwa :D

    Przerwa jest 9285742335784324898487764738900987654567 razy lepsza i rozsądniejsza niż zawieszanie bloga ;) Odpocznij sobie, na nowo poczytaj swoje własne rozdziały! Zacznij od początku, odświeżysz sobie to i owo :) Uwierz mi, nic nie pomaga tak jak czytanie własnego dzieła haha :D Od razu pomysły przychodzą, kto wie, może wymyślisz coś mega! Wierzę w to!!!

    Dasz sobie radę. Przemyśl sobie wszystko, odpocznij, zbieraj myśli. A potem wracaj do nas szybko! :D
    Jesteś naaaaaaajlepsza! Pamiętaj!

    My tu na Ciebie czekamy ♥
    Powodzenia!
    N.x
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież nie będziemy się za to gniewac =D Odpocznij i wracaj do nas z kolejnymi świetnymi rozdziałami :)
    Do następnego Skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi smutno. Nie będę tego ukrywać.
    Jeśli jednak mam do wyboru rozdziały pisane bez weny, najprawdopodobniej nudne, a poczekać chwilę na na nową dawkę weny, która rozpocznie genialne rodziały, to wolę czekać.
    Mam tylko nadzieję, że długo czekać nie trzeba będzie.
    Pozdrawiam i weny życzę! A także Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa! :)
    PS. Jeśli masz ochotę, to zapraszam do siebie. Blog na nowo będzie funkcjonował po przerwie.
    za-gu-bio-na.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że przerwa dobrze ci zrobi... I cieszę się, że nie zawieszasz tego bloga, ponieważ masz talent i bardzo mi się podoba twoje opowiadanie! Wracaj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No miałam malutkie nadzieje że będzie to rozdział,ale ciesze się że nie zawieszasz i dziewczyny mają racje odpocznij sobie no i pomyśl nad nowymi rozdziałami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij sobie - należy sie. Cieszę się że nie zawieszasz bloga, bo historia jest bardzo ciekawa a ty masz ogromny talent. Mam nadzieję że powrocisz do nasz z nową weną i dalszymi częściami historii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :/ Ale wole poczekać żebyś sobie odpoczeła i pisała jesczze lepsze rozdziały (chociaż lepszy już pisać nie możesz bo te są naj *.*) Więc odpoczywaj moja drogaa, weny zycze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ja juz się nie mogę doczekać rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem przepraszam, ale ja po prostu straciłam pomysły na najbliższe rozdziały :( W trakcie prowadzenia bloga ja jak to ja musiałam oczywiście pozmieniać wiele rzeczy i przez to ta historia potoczyła się zupełnie inaczej niż miała na początku, przez co teraz mam problem :(

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału!!! Mam nadzieję że będziesz kontynuować tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile będzie jeszcze trwała ta przerwa jest lipiec ! A napisałaś ze przerwa nie będzie duża ale jest to 3miesiace za ile wrócisz ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Wiem, że zawiodłam! Zawaliłam to po całości! Napisałam za szybko coś, czego nie powinnam i przez to teraz nie mam pomysłu na najbliższe rozdziały! Myślałam, że po przerwie może coś mi przyjdzie do głowy, ale nadal mam pustkę! Jestem cholernie zła, że zawiodłam nie tylko siebie, ale i Was.
      Nie mam pojęcia kiedy wrócę (i czy wrócę) na tego bloga. Jak na razie zajmuje się blogiem "Light".
      Postaram się jak mogę z tą "blokadą" co do tego bloga, ale nie wiem czy mi się uda coś zrobić :(
      PRZEPRASZAM :(

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :) To sprawia wiele radości i jest dla mnie bardzo ważne <3 DZIĘKUJĘ! JESTEŚCIE NAJLEPSI!